شرکت های لنگر

شرکت هایی هستند که وزنه اصلی مرکز می باشند و در بازار شناخته شده هستند. عموما شرکت های دانش بنیانی و بالغند. دارای فناوری های پیشرفته هستند و این توانایی بالقوه را دارند که بتوانند بر تصمیمات تجاری و موقعیت مکانی شرکت های نوپای مستقر در وستا تاثیر بگذارند.

شرکت فلورد

طرح های صنعتی فلورد (دانش بنیان)

شرکت طرح های صنعتی فلــورد در سال ۸۳ با رویکرد ملی سازی طراحی و تولید ابزاردقیق صنعتی کشور آغاز به کار کرد و تا به امروز مفتخر به اجرای طرح های منحصر به فرد با تکنولوژی ساخته شده توسط متخصصین ایرانی است از آن جمله می‌توان به سیستم رفتارنگاری مرکزی (سد مارون)، پیزومترهای دقیق هسته رسی (سد مسجد سلیمان)، کوردیوسکوپ آنالوگ و دیجیتال (سد کارون ۳)، فشارسنج‌های با ریزنمایی میلی‌بار (سد کارون ۳ و رودبار لرستان) طراحی و راه‌اندازی ایستگاه کامل هواشناسی (سد جره) و ارائه آزمون‌های ژئومکانیک مخازن نفتی در شرایط دما و فشار بالا اشاره نمود.

نوانديشان صنعت الکترونیک داتیس (دانش بنیان)

این شركت با هدف ايجاد يک گروه تخصصی در زمینه طراحی تجهیزات ابزاردقیق ، ارائه خدمات مهندسی ، صادرات و واردات از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده. و با انجام پروژه هاي مختلف در بخش هاي شركت هاي تابعه وزارت نیرو و صنعت توانمندي هاي خود را به اثبات رسانده وامید داريم با توجه به افزايش شاخص تخصص در صنايع كشور و نیاز روز افزون به تجهیزات ابزار دقیق، ما نیز بتوانیم از توانمنديهاي خود در راستاي ارتقاي سطح كیفی در اجراي تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی در صنعت كشور گام برداريم.

تکین الکترونیک ویدا (دانش بنیان)

تکین الکترونیک ویدا فعالیت‌های آن عمدتاً تحقیق و توسعه است و تمرکز اصلی ما طراحی مدارها و برنامه‌های سفارشی‌سازی شده برای پاسخگویی به نیازهای مختلف صنعتی است. ما مفتخریم که با تیمی متشکل از مهندسین باتجربه الکترونیک و IT ادعا کنیم که قادر به رفع هر گونه نیاز مرتبط در حوزه های پزشکی، کشاورزی، دریایی و بسیاری از زمینه های دیگر هستیم و با در نظر گرفتن شعار شرکت به سوی ارتقای صنایع ملی پیش می رویم.

آریل فراوران کرج (دانش بنیان)

 بسته بندی محصولات غذایی فراوری شده در کنار تولید تجهیزات مورد نیاز صنایع غذایی از جمله محورهای اصلی فعالیت شرکت اریل فرآوران کرج است. بسته بندی محصولات صنایع روستایی به شکل تک نفره و عرضه آن در سطح ملی و بین الملی، استفاده از فرم فیل سیل دوطرفه برای محصولات غذایی ، تولید محصولات تک نفره با کاربری آسان ، تولید محصولات باظاهری جذاب و بازارپسند و مغایر با ظروف بی شکل یا جارها، بسته بندی محصولات با گرانروی بالا در واحداهای تک نفره از محصولات این شرکت می‌باشند. همچنین این شرکت موفق به تولید دستگاهی برای بسته‌بندی محصولات کشاورزی شده است که قابلیت انجام کلیه مراحل گرم کردن، فرمینگ، پرکن و برش را دارد. 
نوآوری محصولات: بسته‌بندی شفاف محصولات غذایی و کشاورزی( نشان دادن محتویات درونی)

 

شرکت میوکت

تولید غذای پت از دور ریز محصولات کشاورزی

اسکرول به بالا