شرکت های نوپا

شرکت های نوپا شرکت های استارتاپی توسعه یافته ای هستند که دارای محصول اولیه بوده اند و نیاز به توسعه محصول اولیه خود دارند و با ریسک بالا که در حوزه کشاورزی و زیست محیطی ، میان رشته ای و بیوتکنولوژی  فعالیت میکنند و نیاز به حمایت مرکز وستا دارند و بین سطوح 4 تا 6 آمادگی فناوری می باشند.

نوپا مستقر در مرکز

نوپا توسعه یافته

نوپا مستقر در مرکز

شرکت های دانش بنیانی که در مرکز وستا مسقر می باشند.

حفاظت گران چوب پارس

تولید انواع چوب های اصلاح شده با تیمار حرارتی، مونومرهای رزینی و همچنین چوب‌های اشباع شده با مواد حفاظتی و کندسوز کننده، از اهم فعالیت‌های این شرکت است. طراحی و ساخت انواع سازه‌های چوبی با استفاده از تیرهای هیبرید حفاظت شده، به منظور افزایش عمر مفید سازه نیز در این مجموعه صورت می‌گیرد. ساخت و فرمول‌بندی انواع پوشش‌های روغنی سطح چوب به منظور حفاظت از آن در برابر عوامل جوی بیرون از ساختمان نیز از فعالیت‌های دیگر شرکت است. در این روش به دلیل حفظ ساختار چوب و پر شدن حفرات و دیواره سلولی با روغن دوام بیولوژیکی چوب ها نسبت به سایر محصولات موجود بالاتر می‌رود. کاربرد چوب های روغن گرمایی شده علاوه بر مزایای اشاره شده، به دلیل طبیعی بودن، زیبایی خاصی دارد.

نانو سبزآوران طوبی

فعالیت این شرکت در راستای فراهم سازی آفت کش های طبیعی با منشاء گیاهی و نیز ارائه خدمات فنی بر پایه روشهای سازگار با محیط زیست، به منظور تولید محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک می باشد. در راستای امنیت و سلامت جامعه کشاورزی که قطعاً بر اصول کشاورزی ارگانیک استوار است، شرکت برای مشتریان، همکاران یا شرکای تجاری و سهامدارانش، ارزشی متمایز قائل است و با تولید اقتصادی ترکیبات آفتکش طبیعی، باعث کاهش هزینه‌های تولید ارگانیک حفاظت از دشمنان طبیعی و توسعه مدیریت تلفیقی آفات( IPM) ، عدم آلودگی خاک و منابع آبی، عدم بروز مقاومت در آفات نسبت به آفتکش های طوبا، عدم ایجاد اختلال در رشد طبیعی گیاه، بدون دوره کارنس،می شود. استفاده از تکنولوژی های نوین بر پایه نانو در تولید محصولات از دیگر فعالیت‌های اصلی این شرکت می‌باشد. نوآوری محصولات:  تولید سموم ارگانیک، استفاده از تکنولوژی نانو در تولید سموم ارگانیک

پویان پیشرفت سپهریان

شرکت سپهریان با بیش از یک دهه فعالیت در پیاده‌سازی سامانه‌های سرپرستی و گردآوری داده(اسکادا) و با تمرکز بر صنایع آب، کشاورزی، محیط زیست و مواد غذایی سعی می‌کند تا در افزایش امنیت آب و غذا در کشورمان سهیم باشد. ما به عنوان پیمانکار اتوماسیون در صنایع مذکور به ازای هر پروژه، طرح هوشمندسازی یکتا و مقیاس‌پذیری به مشتریان ارائه می‌دهیم.

 پس از نصب تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز اعم از تابلوهای تله‌متری، سنسورها و عملگرهای مربوطه، داده‌ها جمع‌آوری شده و در نرم‌افزار اسکادا مبتنی بر وب مانیتور می‌شود. سپس پایش‌های مورد نظر در طول زمان انجام شده و سناریوهایی برای هوشمندسازی و کنترل خودکار فرآیندها طراحی می‌شود.

پارسانیک

شرکت هوشمند رایان آساره در سال ۹۴ تاسیس گردید، این شرکت با هدف فعالیت در حوزه انرژی تجدیدپذیر، فناوری اطلاعات، رباتیکز و هوش مصنوعی با مدیر عاملی دکتر حسین علی کرمی در تهران تشکیل شد.

شرکت هوشمند رایان آساره یو پی اس قابل حمل (Portable UPS Power) را در سه مدل ۱۲۰۰ وات، ۲۰۰۰ وات و ۶۰۰۰ وات با نام تجاری پارسانیک (Parsanic) تولید می کند. این دستگاه جایگزین اینورتر، کنترل شارژ و باتری در پنل های خورشیدی است، همچنین بدلیل استفاده از باتری لیتیومی داخلی High Power قابلیت ذخیره سازی انرژی و تامین ۱۰ برابری انرژی برای راه اندازی تجهیزات صنعتی را دارد و طول عمر باتری های آن بیش از ۱۰ سال است.

فرتاک درخشان

آرون

شركت آرون به مديريت آقاي مهندس بهنام حشمتي در سال 1369 تاسيس گرديد و در طي 24 سال گذشته فعاليت هاي گسترده اي در زمينه شيرآلات صنعتي، سيستم هاي اعلان و اطفاء حريق و پمپ هاي صنعتي به نمايندگي از كارخا نجات معتبر اروپائي داشته و توانسته است در پروژه هاي بزرگ ايران نقش موثري در تامين تجهيزات با كيفيت و ارائه مشاوره فني ، خدمات و نظارت بر نصب داشته باشد .

سایا سپند جهان نما

شرکت سایا سپند جهان­ نما فعالیت خود را از سال 1399 به عنوان یک شرکت استارت آپی در مرکز نوآوری باز وستا واقع در موسسه آموزش عالی امام خمینی (وابسته به وزارت جهاد کشاورزی) آغاز نمود. این شرکت متشکل از دانش آموختگان برتر دانشگاه های معتبر کشور بوده و از مشاوره و نظرات ارزشمند اساتید این دانشگاه ­ها نیز بهره مند می­شود. هدف ما در شرکت سایا سپند جهان نما مجهز کردن دامپروری های کشور به تکنولوژی روز دنیاست که در کشور و توسط خود ما بومی­ سازی شده است.

جو ز جو

فناوران انرژی سبز

جیزلکس

تدبیر

بهتاب شیمی البرز

نوپا توسعه یافته

شرکت هایی که از مرحله نوپا عبور نموده اند و به توسعه رسیده اند.

شرکت باران آفرین کشتزار

طراحی و ساخت دستگاه های آبیاری زمین های شیبدار بدون نیاز به انرژی 

شرکت درنیکا صدف کوشا

زمینه فعالیت: ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته

ایده محوری: ساخت کوره زغال چوب سبز و مشتقات فرایند تولید

خدمات و محصولات: سـاخت کـوره هـای پیرولیـزی و سیسـتم هـای حـذف آلودگـی و سـرکه گیر چـوب و تکنولـوژی و تولیـد مشـتقات سـرکه چـوب نظیـر اسـانس باربکیـو مایـع و پـودری جامـد و روغنـی

هسته فناور یاور زاده

(تولید ، تکثیر و فرآوری ) پیاز ، قده ، گل و سایر اندام ھای تکثیری(گیاھان داروئی ,زینتی و زعفران grade 1 به روش هیدروپونیک)

اسکرول به بالا