دکتر آرش میرزایی

دکتر آرش میرزایی

منتور کسب و کار

  • آینده برِآیند متناقض هاست ناشر: فرنچ تودی (بخش فرنچ فیوچرز) ، مقاله ای اختصاصی برای نشریه آنلاین فرنچ تودی www.frenchtoday.ir
  • اهمیت و ضرورت ایجاد مراکز تخصصی مشاوره مشاغل خرد و خانگی (در دست اقدام) به سفارش جهاددانشگاهی
  • اهمیت و ضرورت ایجاد دپارتمان های ارتباط بین صنعت و مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان البرز
  • مدرس و مشاور شرکت ایران خودرو
  • مشاور اقتصادی صنعتی گلرنگ
  • مدیرعامل و مؤسس شرکت دانش فرآیند ناب (مدرسه کسب و کار تیدا)
  • مشاوره توسعه پایدار و آینده پژوهی اتاق بازرگانی استان البرز
  • مشاور استاندارد استان البرز
  • مشاوره استراتژیست توسعه سازمانی و بهره وری گروه تبلیغاتی TGC
  • مشاور توسعه و اتصال به بازار طرح ملی ساماندهی مشاغل خانگی
  • عضو هیئت مدیره تعاونی مشاغل خانگی
  • مشاور بازاریابی و توسعه فروش فروشگاه های بهداشتی ساختمان باتیس www.batisshop.ir
  • مشاور بازاریابی و توسعه فروش شرکت بازرگانی واته www.wateco.i
  • مشاور توسعه و استراتژیست مدرسه هوانوردی آسمان ایرانیان
  • مشاور و استراتژیست کارآفرینی در مناطق محروم کشور بنیاد علوی
  • بانک تجارت سرپرستی گیلان،قم،سمنان،کرمان
  • بیمه سلامت استان البرز
  • سازمان سنجش آموزش کشور آموزش بهره وری سازمان برای مدیران ارشد
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور البرز
  • شرکت ملی نفت ایران
  • فرودگاه مهرآباد
  • دوره اصول و فنون مذاکره برای مدیران صنایع سلولزی ماریناسان (هلدینگ گلرنگ)
  • مشاوره تجاری سازی فناوری دانشگاه علمی کاربردی استان البرز
  • مشاوره راهبردی معاون فرهنگی وزارت علوم
  • دانشگاه خوارزمی
  • سازمان بهزیستی البرز
  • آینده برِآیند متناقض هاست ناشر: فرنچ تودی (بخش فرنچ فیوچرز) ، مقاله ای اختصاصی برای نشریه آنلاین فرنچ تودی www.frenchtoday.ir
  • اهمیت و ضرورت ایجاد مراکز تخصصی مشاوره مشاغل خرد و خانگی (در دست اقدام) به سفارش جهاددانشگاهی
  • اهمیت و ضرورت ایجاد دپارتمان های ارتباط بین صنعت و مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان البرز