- دکتری مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک دانشگاه شهید بهشتی
- کارشناسی ارشد MBA گرایش استراتژی
- کارشناسی مدیریت تبلیغات تجاری
- مدرس و مشاور شرکت ایران خودرو
- مشاور اقتصادی صنعتی گلرنگ
- مدیرعامل و مؤسس شرکت دانش فرآیند ناب (مدرسه کسب و کار تیدا)
- مشاوره توسعه پایدار و آینده پژوهی اتاق بازرگانی استان البرز
- مشاور استاندار استان البرز
- مشاوره استراتژیست توسعه سازمانی و بهره وری گروه تبلیغاتی TGC
- مشاور توسعه و اتصال به بازار طرح ملی ساماندهی مشاغل خانگی
- عضو هیئت مدیره تعاونی مشاغل خانگی
- مشاور بازاریابی و توسعه فروش فروشگاه های بهداشتی ساختمان باتیس www.batisshop.ir
- مشاور بازاریابی و توسعه فروش شرکت بازرگانی واته www.wateco.i
- مشاور توسعه و استراتژیست مدرسه هوانوردی آسمان ایرانیان
- مشاور و استراتژیست کارآفرینی در مناطق محروم کشور بنیاد علوی
- بانک تجارت سرپرستی گیلان،قم،سمنان،کرمان
- بیمه سلامت استان البرز
- سازمان سنجش آموزش کشور آموزش بهره وری سازمان برای مدیران ارشد
- سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور البرز
- شرکت ملی نفت ایران
- فرودگاه مهرآباد
- دوره اصول و فنون مذاکره برای مدیران صنایع سلولزی ماریناسان (هلدینگ گلرنگ)
- مشاوره تجاری سازی فناوری دانشگاه علمی کاربردی استان البرز
- مشاوره راهبردی معاون فرهنگی وزارت علوم
- دانشگاه خوارزمی
- سازمان بهزیستی البرز
- آینده برِآیند متناقض هاست ناشر: فرنچ تودی (بخش فرنچ فیوچرز) ، مقاله ای اختصاصی برای نشریه آنلاین فرنچ تودی www.frenchtoday.ir
- اهمیت و ضرورت ایجاد مراکز تخصصی مشاوره مشاغل خرد و خانگی (در دست اقدام) به سفارش جهاددانشگاهی
- اهمیت و ضرورت ایجاد دپارتمان های ارتباط بین صنعت و مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان البرز